Tuesday, May 22, 2012

Loyal Chelsea Fan Goes Naked After Club Won

Lol so someone said this guy went naked after Chelsea won. Very funny.  Who will now pay him for his loyalty? All I can say is this; is wife dey try sha. Click to see what I mean Lol.

26 comments:

  1. Stupid silly lie, this picture is old. Supposedly one of a south african man, as they r not very well endowed. Smh... Its as old as 2007 abeg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Anonymous 22 May, 2012 17:45 even d pic says it all....cnt c any chelsea jersey or stuffs...ladun y hv u decided 2 resort 2 cheap publicity....(bet she wont pub. dis)

      Delete
  2. Ladun, which kain stunted prick be dis?

    ReplyDelete
  3. Dis is total madnessssssssssssssssssssssssssssssssssss

    ReplyDelete
  4. WTF!!! God forbid bed thing. hell no i cant f**** dis lai lai

    ReplyDelete
  5. LMAO.......see the tiny thing. Drogba self go dey disappointed.

    ReplyDelete
  6. ONOME says......
    His d**k is soooooo small.ewwww.His wife is really trying lolllll.Silly chap.

    ReplyDelete
  7. Eeeewh! Warris that small thingy?

    ReplyDelete
  8. Lmao@ his wife is really trying.

    ReplyDelete
  9. What is thissssssss

    ReplyDelete
  10. God forbid. I cant do this man

    ReplyDelete
  11. Anon 22 May, 2012 17:45: True, I believe I saw something like this on FI's blog a long time ago. I think she captioned it: "What would you do with this?" lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na wa o! His 'kini' is small sha. Oh well! Fati baby which one is FI jare?;)

      Delete
  12. Hian with dis tiny crayon-like willy.abeg abeg dis is suppose to enter where?my nose or ear?I pity his wife or galfriend n he is stripping in public.Guys don't flaunt anyfin if u r not ENDOWED*Str8 face* and yea girls like it big shoot us.Hehehe

    ReplyDelete
  13. Old picture na. Why are you trying to put a new spin on the old picture? Just spreading fake gist.

    In that picture, can you see any, as in, even one person wearing Chelsea paraphernalia? Pass the mic jor.

    ReplyDelete
  14. Disgrace †̥ manhood & all chelsea fans.

    ReplyDelete
  15. smh! its always the ones with the small dicks!

    ReplyDelete
  16. Is is a mature dick or its still growin. Kaaaiiii even with 1billion dollar on top, i dont want

    ReplyDelete
    Replies
    1. U? I tripple dare U. Make em give u 1 billion D, u no go do. Na lie joor abeg shift enter gutter

      Delete
    2. Anonymous 14:46, I bet ur dick is so tiny as well, eya pele ehn there's still hope mayb u can try bein gay it mite be acceptable.FYI its not every girl that is desperate 4 moni and all we ladies will agree dat such a stunted dick is a world wide turn off 2 women across the world.

      Delete
  17. Child Molestation is Real o.

    An 11 year old girl, sleeping with a 4 year old boy :O !

    Note: This is not to promote child pornography, but to alert every1 about unbelievable things happening in our society.

    This happened in Warri


    Click to download video and watch how it happened ------> http://bit.ly/K9KRoV


    Share with your friends , let's fight against child Abuse!

    ReplyDelete
  18. But d man looks huge and tall, how come his dick is soo small?

    ReplyDelete
  19. Scorpion: Funmi Iyanda.

    ReplyDelete
  20. Me wey lik dick well well.Mehn dis tin is jst too small,won't feel it in me @all.I like it big,long nd hard.dts wassup.

    ReplyDelete
  21. He's tinnie winne is soooooo tinnie winnie

    ReplyDelete